Hej hopp!

Idag ska jag å Kim åka till Emma å Cristian och fira valle (ett coolare ord för valborg)
Dom bor i Örebro så därför är de dit vi ska åka : D
Aldrig varit där så de är lite spännande.. Vi har köpt en massa dryck å ska oooaaa hela nätterna, med start från i natt.. Kameran ska med å är laddad så bilder kan ja lägga upp när jag har några : D

Jag har fått ett jobb nu på Intersport på söder å jag är givetvis mkt glad över detta. Jag börjar på måndag, jag kommer jobba med en utav dom bästa = Jessica mästarnas mästare kommer lära mig allt hon kan och mer där till och det ser ja fram emot. Ja å Kim måste hitta en lösning som funkar även för Herr Nilsson (Lucky).

Nu måste jag packa de sista, duscha, raka leggsen, å lämna lucky bastard hos mamma å pappa å sen packa bilen, hämta upp Kim sen är vi påväg mot nya äventyr. 

Ikväll e re fest! Shohoooooo!


Puss å hej!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggo!!!

2010-05-03 @ 17:03:04
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0