Hockey..

Åååh hockey hit och hockey dit.. Nu har Kim spelat hockey å matcher hela veckan.. Nääär ska vi umgås då kanske? Ja de kan ja inte svara på.. När vi skulle åka hem från en träning så fick ja sladd på bilen å vi var väldigt nära på att åka in i ett räcke.. Tur att minnet är färskt från gilllinge och jag kunde hantera mitt fordon.. (farten var inte över 50km som tur var) Idag har ja jobbat på lagerhaus drottningatan.. Jätte trevligt, älskar människorna där och alla våra FINA saker! Kim kommer hem imorgon från gotland.. Han är där med sitt hockeylag och har spelat match.. Då får vi se om vi vågar oss till ikea i ovädret för att byta bord.. Så ja får börja måla de! 

Ikväll har ja hyrt film, å haft en egen myskväll med lucky.. Han ligger och vaktar brevid mig hela natten också.. Känns tryggt med min lilla pojke i lägenheten, framför allt väldigt mysigt när han ligger och snarkar bredvid mig i sängen.. 

Usch gillar inte att vara ute och gå i de här skit vädret.. Lucky får ha sin lilla overall på sig så han inte blir för kall och blöt.. 


Nu ska ja kolla klart på en film sen ska jag och lucky sova, och längta efter Kimmen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0