Mhm som i Mhm

Idag har jag en deeel att göra.. Idag monterades våra garderobs dörrar upp, dom är helt nygjorda och måttbeställda bara till våra garderober.. Nästa projekt är att måla dörrarna (sovrummet, badrummet å ytterdörren) dom ska oxå bli vita. Köksluckorna ska länmnas in på lackering, sen ska dom få nya handtag, å lådorna nya knoppar, kaklet ska bytas ut och vi ska sätta in en ny köksfläkt.. De är en bit kvar men vi kommer närmare hela tiden.. Sen i sommar eller iaf när de har blivit varmare så ska vi måla balkongdörrarna och fönstret bredvid.. De kommer kännas som en frihet när de är klart!
Sen vill ja tapetsera sovrummet och köket också..

Ja vi har en bit kvar innan lgh är perfekt, men vi närmar oss hela tiden..

Idag fyller min man år.. Imorgon är de fest..

Jag ska åka till ikea och köpa handtag till garderoberna, jag ska åka och köpa Kims presenter.. Jag ska köpa plastglas mm till festen.. Å handla en massa mat (kims farmor och farfar kommer) föressten en ganska stor del av hans familj kommer...

Jag är jätte förkyld nu och helt inflammerad i kroppen.. Men jag vet hur man biter ihop och idag måste jag bita hårt och imorgon ännu mer! 

Nu är de bäst ja börjar.. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0