Tiden går fort när man har roligt..


Vi hade såå himla trevligt och roligt på festen! Alla var på topp och de var klackarna i taket hela kvällen!

Idag har jag kollat upp en massa folkhögskolor, för nu ska ja avsluta gymnasiet.. Jag längtar jätte mycket efter att få börja plugga igen.. Träffa nya vänner och få plats med lite kunskap i huvudet oxå.. Sen har jag jobbat i Farsta.. Imorgon jobbar jag i farsta oxå och på lördag på drottninggatan.. Sen vill ja ut och äta middag på lördag kväll och festa för sen är jag ledig på söndagen..

Sen på måndagen så ska våran mäklare komma och värdera om lägenheten.. 
Efter henne så kommer vildingarna och tjejerna : D Ska bli jätte kul!


Puss å hej leverpastej  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0