Gott nytt år!

Kims och mitt nya år började hos Sandra och Fredrik, vi åkte dit på nyårsafton, dom hade beställt jätte god mat från catering firma skagencylinder till förrätt oxfilé tornedo med potatis gratäng till huvudrätt och pannacotta med chokladflan och pationsfrukt (eller hur de nu stavas..) Det var väldigt gott! Vi firade med 10 andra personer där ibland Bu, Pelvis och lilla roffe <3<3<3<3 Han har gått och blivit en stor valp nu.. Lucky firade nyår i lugn och ro på landet med mina föräldrar.. Skönast för han.. Fredrik och Sandra hade köpt en massa nyårsraketer oxå så vi smällde igång det nya året på bästa sätt! Kim och jag sov över (lite långt hem, å lite för dyrt med taxi) vi firade i Södertälje i Fredriks föräldrars enorma hus.. De blev singstar runt klockan 4 på morgonen och då gav ja upp som den slagna hjälte jag var.. Dom andra höll väl igång till ungefär fem sen kasta dom också in handuken.. 

Igår var Emma och Cristian här och åt middag! Åå va vi har saknat våra örebroare <3<3<3 Vi spelade spel på kvällen, drack jätte goda drinkar och skrattade som bara den.. Precis som de ska va! 

Idag ska jag Kim och mina föräldrar förbi Lelle och Nettan i deras lgh på Rörstrandsgatan och hälsa på sen ska Kim och ja hem för att förbereda tills Sandra och Fredrik kommer för att kolla på alla bilderna från nyår (500st närmare bestämt) Vi ska äta middag också, Kim ska göra en av sina specieliteér.. Mums ingen kommer gå hungrig här ifrån.. 

Imorgon ska ja jobba sen är ja ledig ytterligare två dagar och då ska Kim och jag ta tag i källaren, börja rensa som galningar så ja får ner mitt julpynt.. heheh


Puss å hej bilder kommer sen..     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0