Jomensåvareatt

Idag eller nu rättare sagt ska ja försöka ta tag i allasakerliggerslängdapågolvetisovrummet situationen.. Å så måste de damsugas.. Det låter så härligt när vi damsuger i hallen för de skramlar så skönt i röret.. Man märker att de behövs om vi säger så.. Nu kommer jag ha tid att ta tag i saker äntligen, ska vara ledig ett par dagar å då måste jag "basa" här hemma.. Usch nu fes Lucky, hatar när han lägger smygare och man inte får en chans att springa in i ett annat rum.. Han ligger helt oskyldigt på golvet å hoppas att ingen märkte något.. Men när de stinker dyblandad skit så är de svårt att hålla masken.. = Jag märkte!! = P

Våra garderobs dörrar kommer kosta sextusen riksdaler att lämna in = det blir nog ingen egypten resa nästa år.. Hahah nää så illa hoppas ja verkligen inte att de blir.. Men det kommer att märkas denna månad när ja inte kommer ha så mkt jobb.. Suck ständigt trälande med för mkt eller för lite jobb.. När kommer de där lagom som vi alla strävar efter i vårt Svensson samhälle.. Ja inte vet ja.. Inte nu tydligen..

Igår var ja å Kim hos hans mamma å familj på middag.. De var jätte trevligt! Jag körde kim satt brevid, längtar tills de blir tvärtom, då ska ja sjunga och dansa i bilen och sova när ja blir trött.. = D och dricka vin på middagarna.. (inte för att han beter sig så i bilen hahahah)

Efter Kims jobb ska vi shoppa lite, han skulle köpa lite kläder på Hugo Boss, en kostym iaf och eftersom ja har personal rabatt där så följer ja med å ser till att han får schyssta priser på sina kläder.. = D

Så nu har tiden gått å ja måste inse att de är dags att ja börjar med de ja tänkt så de inte blir som sist, att de inte blev något..

Dags för klädes vikningar i timmar.. (kanske) Men nu får ja ju pröva på hur de känns att jobba i klädes butik som ja skulle vilja.. Tror att de drömmen kommer vara död när ja är klar med mitt uppdrag..


Vilkem frisyr tycker ni ja passar bäst i? = D

Ja borde faktiskt spara till långt hår igen.. (tar sån jävla tid bara) Å gå ner 20kilo för ja ser ju ganska bra ut som smal = D (är ju så svårt bara..)




Kommentarer
Postat av: Vickan

Hallå, dansar och sjunger inte ALLA när de åker bil?? Det trodde jag var obligatoriskt!=)

Det är svårt att gå ner i vikt, jag har också ca 20 kg att bli av med. Har skaffat mig en stegräknare, minst 12000 steg per dag. Det är tråkigt att tänka på vikten!

Puss!

2010-01-19 @ 08:43:42
URL: http://laelectrica.blogg.se/
Postat av: Ulliz

Ååå va du är härligt.. Ja ligger å tomte skrattar (mullrigt och mörkt) här i soffan.. Du lockar alltid fram ett leende på mina läppar och jag längtar sååå tills vi träffas!!



Pusssssss!!!!!

2010-01-21 @ 11:49:32
Postat av: Vickan

tomte skrattar? mörkt och mullrigt? nu blir jag lite rädd:S. . .



Jag längtar också tills vi träffas, när blir det?=)



Puss!

2010-01-21 @ 23:15:46
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0