Ledig idag..

SköööÖÖnt! Idag är det bara skönt att vara ledig, snart kanske de blir långtråkigt men de tänker ja inte tänka på idag.. För idag ska ja bara göra saker jag känner för.. MEN jag har världens nackspärr (headbangade igår) ja å jessi dansade tills vi var blöta av svett! Sjukt bra träning och väldigt roligt också! Vi var på ett ställe med Live band och ingen yngre än trettiofem (förutom vi då...) Men de är bara sååå mkt roligare att dansa när de är live band därför går vi dit.. Även fast vi hade missat att just igår var de perversa gubbar över 45 kvällen.. Men de funkade ändå för vi vet hur dom ska tas.. En hand i ansiktet och ett bestäm nej.. De räcker alla gånger, för dom är inte lika tröga som dom är fula och gamla.. Vi hade faktiskt jätte kul ändå.. Ingen brist på uppmärksamhet iaf.. Idag ska ja shoppa lite på lagerhaus (har lagt undan en del saker) två utav mina tjejer flyttar ihop med sina killar nu och då måste dom ju få inflyttningspresenter.. Tänkter inte skriva här för Jessi läser bloggen ibland.. 

Nä nu måste ja laga mat, läsa ut min fantastisk braiga bok, sen vill ja städa klart för ikväll ska Kim och ja kolla på film å då blir de ingen städning gjord..
Här kommer lite bilder från våran helt nya proffs kamera..

 







Där var lite bilder från vårat nyår.. Fler finns på face book

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0