Jag har egentligen inte tid : S

Men ja gör´t ändå : P

Jag har varit och åkt skidor i Hassela med mor far och Lucky, sen under veckan vi var där kom mormor och torgny (min morbror) dit.. De var jätte trevligt! Vi gick på afterski och jag gick på fest en kväll på hotellet, där jag mötte upp Alexander, en kille som jobbar i skiduthyrningen.. Vi dansade å skrattade å hade jätte kul.. De var ett band som spelade några timmar sen var de lite "disco" sen fick jag skjuts hem av han å hans kompisar. 

Jag åkte massor utav skidor tills benen och låren gjorde ont.. Jag börjar bli mycket bättre och de känns väldigt bra att jag har blivit tuffare i backarna och kan hantera skidorna bättre..  

Igår gick jag och Kim på hockey match, Djurgården- Brynäs, dif vann. Vi hade jätte kul och träffade en massa vänner där! Kim och jag skrek hejjar ramsor och resten av publiken också.. De var tretton tusen där så nog var de hög volym och mycket sång! Jätte kul!

Idag ska vi åka in till stan och kika i affärer sen ska vi nog hyra film och mysa, för jag är förkyld.

I veckan har jag jobbat på sollentuna lagerhaus, där träffade jag en super gullig prao elev och vi hade jätte kul.. Chefen blev matförgiftad så vi fick ta hand om butiken en hel dag själva och de var fest tema och vi handlade chips och bjöd på och pommac och gav våran kunder högsta servis.. Vi hade jätte kul : D

I veckan så kommer jag inte ha ngt jobb å Kim kommer ta ledigt i några dagar så vi ska hitta på något, får se om de är tillräckligt mkt snö i hassela så tar vi bilen dit, är de inte de kanske vi åker till fagersta å hälsar på Kims farmor och farfar, något ska vi hitta på iaf.. *LÄNGTAR*


Nu ska vi in till stan och shoppa


Ha en bra dag !

Hopp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0