Tjenis!

NU ska jag å Lucky ut en lång prommis i det fantastiskt härliga vädret, vi måste ju passa på!
SEN ska ja å Matilda käka lunch på stan, efter de ska jag jobba å därefter ska vi mötas upp igen å sätta oss på Fridays vid kungsträdgården på deras mysiga uteservering tänkte vi.. 
IMORGON ska ja å Kim på spa å få ansikstbehandling och hand och hårbottens massage.. 
Ååå så härligt de ska bli! Sen ska vi börja förbereda för middagen på lördag.. Då min bror å hans sambo Åsa kommer över.. 

PÅ fredag ska ja å Kim på middag hos Matilda å Mikko, å se hur de har gått med deras renovering av lägenheten. 
Å på lördag ska ja jobba en sväng. Trivs så bra på Intersport (skrapan) Det är ett härligt gäng (alla under trettio förutom chefen å vice..) Jag håller på att försöka lära mig skor nu när ja kan kassan inprincip helt själv. Men de är mkt i början, finns ju inte bara två utav varje sort direkt.. : D

See you later!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0